Celem ogólnym projektu jest wzrost atrakcyjności inwestycyjnej Radzionkowa – poprzez promocję oferty terenów inwestycyjnych, prowadzącą do wykreowania pozytywnego gospodarczego wizerunku gminy na tle innych miast i gmin regionu śląskiego oraz wzrost rozpoznawalności oferty inwestycyjnej Radzionkowa i zwiększenie wiedzy społeczeństwa odnośnie zasobów inwestycyjnych Gminy.
W ramach projektu:
- powstały spoty reklamowe, które emitowane były w stacjach telewizyjnych ogólnopolskiej oraz stacjach radiowych;
- zostały wyprodukowane gadżety reklamowe;
- odbyła się kampania billboardowa (po 10 billboardów w Katowicach, Krakowie, Poznaniu, Gdański, Warszawie i Wrocławiu);
- wyemitowano 3 artykuły w dziennikach ogólnopolskich;
- przeprowadzono kampanie internetowe w portalach onet.pl oraz wp.pl;
- odbyła się konferencja w Warszawie dla 60 osób;
- przedstawiciele Gminy wzięli udział w Targach EIRE w Mediolanie w dniach 5-7 czerwca 2012 r.
Wartość projektu: 734.450,00 zł
Dofinansowanie: 624.282,50 zł (85%)
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
w ramach RPO WSL 2007-2013
Regionalny Program Operacyjny Województwa Śląskiego - realna odpowiedź na realne potrzeby