Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o. dla wygody swoich klientów uruchamiło bezpłatną platformę IBOK. Zachęcamy do korzystania. IBOK jest bezpłatną usługą internetową przeznaczoną dla Klientów PGK Radzionków, dzięki której Klienci mają dostęp do aktualnych danych dotyczących swojego konta z rozliczeniami. Rozwiązanie to umożliwia m.in.: podawanie stanu wodomierza (nie dotyczy wodomierzy radiowych) i sprawdzenie odczytów; aktywację usługi e-faktura (podanie adresu e-mail o wystawionej fakturze); wysyłanie korespondencji w sprawach: zgłoszenia awarii, rozliczenia finansowego, zapytań technicznych dotyczących siedzi wod – kan.
Jak założyć konto w IBOK?
- wejdź na stronę radzionkow.ibok.eu;
- nie masz jeszcze konta w Internetowym Biurze Obsługi Klienta? Kliknij Zarejestruj się;
- podaj w formularzu zgłoszeniowym numer ostatniej otrzymanej faktury, numer kontrahenta, adres e-mail oraz numer telefonu;
- zapoznaj się z Regulaminem IBOK oraz zaznacz zgody;
- zaznacz "Nie jestem robotem", przejdź weryfikację i wyślij.
Po zaakceptowaniu zgłoszenia przez pracownika PGK uzyskają Państwo pełny dostęp do swojego konta.
Po zalogowaniu do konta w zakładce Podsumowanie kliknij Ustawienia powiadomień, następnie zaznacz "Chcę otrzymywać powiadomienia na adres e-mail", po czym uzupełnij adres e-mail.
W razie trudności pracownicy PGK służą pomocą pod numerem telefonu (32) 388-87-56.
UWAGA! Dostęp do IBOK jest możliwy tylko dla Klientów posiadających podpisaną z PGK umowę na dostawę wody i/lub odprowadzanie ścieków.