W związku z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 21 stycznia 2022 roku oraz zachorowaniami wśród pracowników Urzędu Miasta Radzionków i koniecznością zapewnienia ciągłości pracy, wprowadza się zmiany organizacyjne, które będą obowiązywać od 25 stycznia do 4 lutego br.
Urząd Miasta Radzionków i Urząd Stanu Cywilnego obsługują wyłącznie w sprawach:
- rejestracji zgonu, po uzgodnieniu telefonicznym, tel. 32 388 71 09 lub 32 388 71 54;
- dowodu osobistego, po uzgodnieniu telefonicznym, tel. 32 388 71 11 lub 32 388 71 26.
Pozostałe komórki organizacyjne w Urzędzie Miasta działają w sposób ograniczony do kontaktów telefonicznych oraz korespondencji elektronicznej. Osoby, których wizyta jest konieczna w Urzędzie Miasta będą wpuszczane do budynku, po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym z danym referatem, pod warunkiem stosowania się do obostrzeń sanitarnych.
Kasa w tych dniach będzie nieczynna, prosimy o korzystanie z przelewów elektronicznych oraz usług internetowych oferowanych przez administrację publiczną. W ważnej i pilnej sprawie, pismo za potwierdzeniem odbioru, można złożyć w Biurze Obsługi Klienta, po uzgodnieniu telefonicznym tel. 32 388 71 52.
W zależności od rozwoju sytuacji epidemicznej wprowadzone zmiany mogą zostać przedłużone.